ärligt talat...

värt att läsa tkr jag :)

är dt bara jag som nt öppnat sina paket, jag vill öppna nu, men jag vill nt att dom ska ta slut ^^ jaja.
frida messade mej, hon blev nt alls glad, hon fick tydligen inget bra. hahhaa , jaja i tisdags fick jag en present av anna, två ansiktsmasker, sen igår fick jag en ansiktsmask av choklad och en massa nagelsaker av frida.:) tack tjejer.
i morse öppnade vi paketen av farmor oxå. vi firar nt med dom så vi fick dom i typ måndags, så  vi öppnar alltid dom på morgonen, fick 500 kr och lite hästgodis m.m sen snart hoppas ja tomtem kommer. ^^ så får jag alla mina paket ;D
hare bra puss& godjul<3


tyvär finns dt inga bilder på min mosters data,
men julen firar vi med. lena(moster) och hennes typ "man"  inte gifta, sen min kusin martin som klippt lugg och odlat mustach, hahha han är nog 22 tror jag, sen mormor och morfar , mamma och johan och andreas, jag tror jag fick med alla nu. ja jag då oxå.
pappa är i kina. typ kingkong elr ngt. nej i honkong menar jag.
synd ;)
men puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0