lettland

hejsan alla blogglasare som an sa lange nt ar ngr xd
kan nt skriva aao for jag ar i lettland :) dt ar faktist nt alls sa bra som vi trodde att dt skulle vara har. fasst imon ska vi aka in till riga & bo pa ett femstjarnigt hotell i en natt xd haha :)
jag saknar alla kalmarbo och dt ska bli sa skont att snart komma hem och fa leva sitt vanliga nolifer liv ;p

idag fick vi sovmorgon till 10 vi brukar egentligen ga upp halv 6 for att rida vid halv 7 ;s men jag orkar verkligen nt dt sa fick sovmorgon da :D just nu tror jag vi ska rida vid 3 och hoppas verkligen pa en bra hast;) har atit frokost och spelat spel, och vatt med paula en tjej som bor har & e jattesnall, lite svart att forsta henne men iaf xd
jag kan klaga pa dt mesta har men nt pa maten som ar supergod :) sex kattungar har dom och tva vanliga katter en mamma och en vanlig ;) dom har en svanslos hund och massa hastar plus att dt finns jattemkt storkar har :) pappan till kattungarna bor nt har men den va har igar och dom forsokte gora fler kattungar vet ju nt om dt blir fler men men ;) jag har ridit shadow (kille), masqurade (kille), baronne(barqnne?, kille och 4 ar men nt radd for ngt och gick i form hela tiden :D pussar pa den hasten) & siga (tjej), idag vet jag nt vem jag ska rida men jag ska iaf fa baronne pa lordag :D <3

snallaaaa typ maria & christina hjalp mej med designen ?? pleeeeaas, besok deras blogg chrismia.blogg.se

pussar & kramar


Kommentarer
Postat av: nicki

hejgumman,

åh så kul att du tycker om min blogg :)

det blir snart lite fler videoklipp,

& självklart hjälper jag dej gärna med din blogg !

älskardej <3

2009-08-15 @ 13:39:11
URL: http://nickikarlsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har vart i Lettland! :D Nej juste i Estland!

2012-06-28 @ 21:23:29
URL: http://hannakaizto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0