gårdagens :*

felåt att dt nt blev ngt inlägg igår, förutom botten&toppen, som tog mej lång tid att skriva om men gårdagen kommer idag och hoppas att dt räcker^^
börjar med dagens;
mat;
riktiga maten var typ ris&snitzel:D
godis; inget;* fasst massa glass:D
låt; såklart SK8 med min största första kärlek ,knarkar den
smink; mascara & ögonskugga
skämt; vene, mkt skratt iaf :*
person; carro,bella&malin, stora guldstjärnor där :D
klädsel; klicka för att göra bilden större :*

bandlöst linne/tunika new yorker i riga
jeansshorts avklippta jeans från JC
svarta klackskor ?
svart pumatröja stadium

gick upp vid 10 och fixade mej lite sen vid halv 1 tog jag bussen till carro bella malin :) vi var först i hamnen & sen åt vi elr jag åt upp en glass jag nt ville ha,<3 haha-.- sen stack vi hem till malin & sen till carro och jag lovar er ni ska aldrig vara med ngn med samma namn och sen en till för då om den säger carro till carro tror jag dom menar mej ^^ haha.
men iaf hemma hos carro gjorde vi egentligen typ igenting , sen efter ett tag åkte bella hem, och vi till köpstan, och jo föresten jäveln som busringer hela tiden SÅ OMOGET, men iaf där träffade vi nea&fia och ngn dom jag nt vet vem dt är? xd iaf efter ett tag åkte jag hem, <3 på köpstan träffade jag ellinor? XD men pusssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0