förlåt, :$

jag har nt varit alls på blogghumör de senaste dagarna, tyvär,<3 men nu är dt nt alls lång tid kvar av sommarlovet :S ussch vi börjar imon och neeej dt vill jag verkligen nt,<3 men iaf idag va jag med frida anna tog min stallvärd,<3 tack anna<3 men iaf så köpte jag en väska, och sporrar och typ gummiskydd, jag hade nt råd att köpa band till dom än ^^ jag e typ pank<3 jo jag köpte lösnaglar oxå, men dom fick man absolut nt ha för mamma -.-<3 sur om ngt,<3 menmen . asssooo skolan börjar imon, :S sen åkte vi till mej och sen till emmas konståkningsträning och sen åkte jag hem för jag och mamma skulle till stan & jag fick tre byxor/jeansleggings och en tröja & ttaaaaccck :D nu får jag nt tag på klara så vet inte alls vad jag ska göra :S men iaf nu sitter jag här och segar<3 pusss alla(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0