19/8-09

nu blire längre inlägg,
dagens klädsel, tyvär nt på bild men;
jeansshorts
linne
pumatröja

jag var med carro & dogge, och vi satt först vid datan, medans carro blev typ bombad, av johannes&maria/araya ;* men iaf så stack vi till mc, och där träffade man emma&wilma, men iaf. liten tävling:*

ni ska ge tips om vad jag ska göra på bloggen asso typ skriva om och så, så alla, ska kommentera & den som kommer med bästa förslaget, den laddar jag upp bild på och länkar till blogg/bdb<3 och skriver en text:D så alla kommeterar :*<33 underbar, pussssaaar jag kan oxå göra en sådan här bild om ni vill^^


Kommentarer
Postat av: Mariiia:)

frisyr,smink och mode tips typ? xp du är ju bra på sånt^^ Och om hur man redigerar bilder och olika sidor där man kan göra dt och såå:)<33

2009-08-20 @ 09:17:31
URL: http://chrismia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0