Tjingeling!

Är galet trött nu, som ni kan förstå, läste ni emmas inlägg? Vi åkte hem till Kalmar efter tävlingen, käkade på donken och åkte till öland igen. Gick och badade, cyklade till macken osv.. Kom hem vid 10 och åt middag(?). Sen har jag duschat, så tid åt bloggen har helt enkelt inte funnits tyvärr..

Och nu är jag galet trött, ska snart sova. Så tyvärr hinner jag inte blogga nu heller :/
Men kan säga att jag är supernöjd över LBn, dubbelnolla! Och sådär nöjd över LAn.. Det är trots allt våran debut och hade inte räknat med att gå felfri. Men andra stoppet var såå onödigt.
Fick ett pet på andra hindret då vi kom nära, stopp på fjärde som var vattenmatta och sen ett stopp på 9an, ett riktigt onödigt stopp så hade vi inte fått det hade jag varit supernöjd.

Men nu vet jag att vi har endel och träna på, kommer ligga kvar och nöta in LB, LA banor nu, tils vi är redo att gå upp. INTE än på ett tag såklart!

Foto: Clara Jonsson (LCn)

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

älskar schabraket ;)

2012-05-20 @ 21:12:33
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0