Läsarfråga

Fick en fråga som jag tyckte var ganska bra så svarar på den här då den va anonym!
"Hur ofta rider du för tränare och för vilka? Brukar dem också sitta upp?:) Kram, din blogg är super! beeelieeeber"

Svar: Jag tränar regelbundet varannan torsdag för Mats Torstensson. Då är det hoppträning i grupp. Nu har det dock inte blivit på 4 veckor då jag inte kunde förra gången och nu på torsdag kanske vi inte heller kan om Chuck fortfarande har ont. Men jag hoppas på det bästa! Sen brukar vi träna ibland på tisdagar för Mats om det kommer återbud. Då är det oftast veckan som jag egentligen inte brukar träna. 
Sen ibland när jag känner att jag behöver hjälp i dressyren så tränar jag för Linda eller Malin som är instruktörer på ridkskolan.
Ingen av mina tränare har suttit upp på Chuck.

KRAM, kanske vi ses om/när Justin kommer till Sverige? :D
Några bilder från en träning, mats är han i röd jacka!

Kommentarer
Postat av: Lovis Green

Haha. Älskar frambenen på andra bilden! <3

2012-06-23 @ 17:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0