Sovit länge

Snacka om att det var skönt att sova idag, har ju gått upp ganska tidigt 3 dagar i rad nu så var verkligen behövligt med lite sömn. Men jag kan inte riktigt ta det lugnt nu heller, jag har en jävla(förlåt ordvalet) massa saker att göra. Jag har sovit inne i våran bäddsoffa sen vi kom hit nu och det ser ut som ett bombnedslag och ska alltså flytta ut till mitt lilla rum nu. Sen ska jag städa ibland alla mina hästsaker, allting som togs med ifrån kalmar ska sorteras och fixas, slängas och sparas och massor av kläder ska tvättas.
SEN ska jag ta atg i alla designbeställningar igen, Förlåt alla ni som väntat men det har inte funnits tid. Jag har nog 3-4 st på kö nu så ska sätta igång med det. SEN ska jag även börja ta tag i mina utmaningar.. Jag har inte glömt bort det men tiden har inte funnits!

Ja det är alltså en hel del att fixa, så bloggen blir lidande. Dock kommer tävlingsfilmerna upp under dagen så lite uppdatering blir det nog!


Vet ni dessutom? Grymma Lisa håller på att göra en design till mig, jag kan knappt hålla mig så nyfiken jag är på hur snygg den kommer bli.. 

Kommentarer
Postat av: Esther

Det går inte att se din header :(

2012-07-23 @ 13:32:37
URL: http://estherjarvling.blogg.se
Postat av: Siri

Åhh.. älskar header!!! :D

2012-07-23 @ 14:12:55
URL: http://sirieinarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0