Köpa design?

Nu ska jag dra igång säljandet av designer igen. Tog en liten break pga att trycket var så stort eftersom jag sålde dom väldigt billigt. Så nu har jag tänkt höja priset med 10 kr och sedan kommer det finnas två olika designer. Ja ni lär se!

Är du intresserad? Mejla mig på [email protected]
Men tänk på att det kan vara kö om det är beställningar innan din.


KRAV! 
  • Bilderna som skickas till mig ska vara i bra kvalité, INGA mobilbilder tas emot, varesig det är taget med iphone eller sony ericsson. Tänk på att om bilderna är tagna med en lite mindre bra kamera kommer även resultatet på headern att bli sämre då bilderna gör så fruktansvärt mycket. 
  • Du ska vara berädd på att texten i headern ibland kommer hamna över någonting, men jag försöker så gott som alltid att fixa det.
  • Personer som inte betalar in kommer anmälas. ( Jag har valt att kunna ta betalt på många olika sett pga att alla inte har tillgång till internetbank. Så man behöver alltså inte betala via banken om man inte vill)
  • GÖR ENDAST ÅT BLOGG.SE ELLER WEBBLOGG.SE

Priserna är alltså:

Header  40 kr
Jag fixar en header från dina önskemål och gör så att den passar in i just din design, ändrar även bakrundsfärgen på bloggen om det behövs och om ägaren till bloggen inte vet hur man fixar det själv. Man måste räkna med att i vissa fall kan jag behöva ändra lite storlekar i stilmallen för att få det att se bra ut. OBS jag gör ingen bakgrund i PS utan ändrar endast färgen.

Enkel design  60 kr
Jag gör en header efter önskemål, fixar bakgrund så som du vill ha den, ändrar texterna så som "nya inlägg", "kategorier" osv som ni vill ha dom, ändrar rubriken till inläggen och färger på länkar osv. Kan även ändra all annat text till önskad färg och form. Kan lägga in en profilbild som du kan klicka på för att komma till presentation, eller lägga in en kort infotext om dig direkt i menyn. Lägga in bilder i menyn, bildlänkar.
Header ingår och behöver inte köpas till!
När du beställer denna designen måste ni vara berädda på att jag kommer ändra en hel del i stil och kod -mallarna. Oftast kommer jag använda mig av en och samma grundmall och utgå ifrån den.

Svår design  80 kr
Allting ingår som står i "enkel design" och här tillkommer även att jag kan lägga in ramar runt inlägg, flera infolänkar i menyn, bilder i kommentarsfälten. Mönster/färger etc bakom rubriken i dina inlägg. Mer avancerade header och bakgrundbilder. Länkar i headern, i VISSA fall mousover bilder. Jag kan ta bort onödiga saker på bloggen. Jag kollar över ALLA kodmallarna så att bloggen inte ändras om du klickar in på ett inlägg eller liknande. Header ingår och behöver inte köpas till!
Kan även ta emot fler alternativ och se om jag kan lösa det. Om det är något väldigt svårt som ni begär kan det tillkomma 10 kr i priset.

NU HAR JAG KÖPSTOPP, GÖR INTE FLER DESIGNER PÅ ETT TAG!

NÅGRA FRÅGOR?
Släng in en kommentar eller mejla mig på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Cathrine

ingår header i designerna eller kostar det extra? :)

2012-07-10 @ 11:41:29
URL: http://cathrinepetterssons.blogg.se/
Postat av: Cathrine

ingår det header i designerna eller kostar det extra? :)

2012-07-10 @ 11:44:33
URL: http://cathrinepetterssons.blogg.se/
Postat av: Cathrine

ingår det header till designerna eller kostar det extra? :)

2012-07-10 @ 11:46:28
URL: http://cathrinepetterssons.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ååh är jättesugen på att få en design av dig, den du har nu är jävligt snygg alltså!
Men jag undrar, om tex. jag skulle köpa en design av dig, och jag inte vet hur jag vill ha den och ger dig "fria händer" till att göra lite hur du vill. Och sen tycker jag inte om designen du gjort när du är klar, vad händer då liksom? :) Bara en intressant fråga då jag aldrig vet hur jag vill ha bloggen men ändå kan vara liite kräsen. Dock ser ju min blogg hemsk ut just nu så allt är väl bättre? haha.

2012-07-10 @ 19:02:03
URL: http://angelicagustavsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hade gärna köpt en design av dig, den du har nu är jävligt snygg alltså!
Men jag har en fråga, om tex. jag skulle köpa en design och jag inte visste riktigt hur jag vill ha den och gav dig då "fria händer" att göra lite hur du vill. Och sen när designen är klar så gillar jag den inte, vad händer då?
Bara en intressant fråga då jag aldrig vet hur jag vill ha min design, hehe :)

2012-07-10 @ 19:36:20
URL: http://angelicagustavsson.blogg.se/
Postat av: Agnes Ahlgren

Har mejlat dej! :)

2012-07-10 @ 22:04:01
URL: http://agnesahlgren.blogg.se
Postat av: E M I L I A

kan du inte visa 5-6 exempel på bloggdesigner du gjort? :)

2012-07-18 @ 00:18:19
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se
Postat av: Elin

Bajs att du inte gör designer längre :(

2012-08-02 @ 09:20:54
URL: http://prekness.blogg.se
Postat av: Matilda

Kommer du börja sälja om ett tag igen? Kanske i en högre prisklass?

Svar: Jag vet inte ännu, det är något jag måste fundera över om tiden och kreativiteten finns där.. :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-04 @ 12:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0