Gårkvällen

Jag och min bror hade huset för oss själva så jag tog hit två kompisar, likaså gjorde brorsan. Vi grillade, pratade, gick runt halva köpingsvik, pratade ännu mer och chillade. Ganska mysig kväll trots vädret. Dom åkte med bussen till Kalmar sen och jag cyklade tillbaka till stugan. Kollade på lite PPL.
Men min brors kompisar va kvar och seriöst, värsta väckningen ever. Dom tutade i en jäkla tuta tills jag vaknade, fyfan!

Så idag väntar ännu en dag. Jag vet inte vad som händer nu på dan, men ikväll ska jag i alla fall rida. Mitt schema har blivit så misslyckat nu, jag kna inte rida 2 gånger om dagen och allting blir pannkaka. Men jag gör det bästa av situationen..

No more talk, ;)
jag ser ju lite halvt retard ut men jag bjuder -  han har ju ingen svans btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0