Frågor & Svar

Om man vill ha design av dig, kan man betala via brev? 
Kan inte du skriva ett inlägg om vilka betalningssätt som 
du skulle kunna tänka dig?;)
Eftersom att jag vet att alla inte får lägga pengar på designer för sina föräldrar eller att ens föräldrar inte vill betala via banken åt en har jag sagt att man kan betala på flera sätt. Jag tar alltså emot pengar via banken - det allra enklaste. Tar även emot kontanter, om vi bor nära varandra kan vi ta det på en tävling elller liknande och sen tar jag även emot brev som du skrev. Alltså att man skickar pengana i ett kuvert till mig.

Jag tänkte bara fråga, vilket photoshop har du?
Är du nöjd med det du har? :)
Jag använder Adobe Photoshop elements 7.0 och jag älskar det. Jag har testat adobe photoshop CS5.1 men tycker verkligen att elements är mycket mycket bättre. Men det är nog en smaksak.
Sen tycker jag att vill man ha något bra och smart får man nog faktiskt kosta på sig ett i butik, blir alltid massa krångel när man laddar hem..

Vad har ni för transport?:)
Oj, vet inte.. En Thule tror jag ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0