VIP gästblogg av Emmy! (Bästavän)

Jag valde Emmy för att ni ska få lite del av min vardag, min bästavän och allt det där!


Usch vet precis vad ni tänker nu! Ännu en som gästbloggar om hela sitt liv med ett megalångt inlägg.. Så därför ska jag försöka göra historian kort. 

Emmy heter jag då iallafall och Carro bad mig blogga här nu medans hon är nere i skåne! Jag & Carro lärde känna varandra genom att vi båda red på KBF. Vilket vi iof gör fortfarande, fast hon nu har bestämt sig för att byta stall! Vi är väll som alla andra bästa kompisar berättar allt för varandra, litar på varandra, ja vi känner varandra innefrån och ut i princip! Vi har för det mesta alltid roligt med varandra och träffas mycket, speciellt nu på sommaren när hon inte är i hennes sommarstuga. Har följt hennes resa med alla hennes 2 (3) hästar och kan berätta för er att Chuck är världens sööötaste häst! Och de är verkligen superduktiga tillsammans de kommer gå långt vill jag lova! 

Nu är Carro på träningsläger nere i Skåne någonstans! Och jag ska dra in till stan för lite festligheter med mina vänner eftersom det är Kalmar stadsfest! (Woho) Carro missar ju den iår.. Jag och Carro som hade så jäkla kul förra året ni skulle varit med! Herregud vi är faktiskt ganska galna båda två fast man knappt kan tro det! Tro mig vi har gjort en del sjuka saker tillsammans! Men de är en helt annan historia! Jag hoppas iallafall att Carro har det bra i Skåneland och att hon kommer hem med en massa ny kunskap och har lärt sig en massa nytt! 

Blev ganska långt ändå, förlåt för det men valfritt att läsa! Fast jag skulle gjort det! :)

Jag & Carro

 
Senaste bilden jag har på mig själv ( ursäkta fjortisposen )

 
Avslutar med denna fina bild ni sett 1000 gånger som superduktiga Alma har tagit!

Ha det superbra nu alla!
/ Emmy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0