Citat

JAG ÄLSKAR CITAT! Det har jag nog alltid gjort, men sen jag börjat följa Lisas blogg så har verkligen mitt liv fyllts av citat. Thanx for that buddie! Här är några jag samlat på mig med tiden som jag gillar, finns så många bra men vissa fastnar mer än andra så är det bara!

"Det blir som det blir tills det blir som man gör det" 
"Du kan aldrig vara jag och jag kan aldrig vara du." 
"There are so many people out there who will tell you that you can't. What you've got to do is turn around and say... watch me!" 
"If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason." 
"Du är som facebook, när man väl lärt känna dig, förändras du." 
"If you can dream it, you can live it!" 
"Du behöver inte alltid känna att du är redo, vet du att du kan så fixar du det vare sig du är förberedd eller inte" 
"Genom att sikta mot det omöjliga når vi högsta graden av det möjliga"


Kommentarer
Postat av: Felicia Allansson

Jag har hittat en massa häst citat! :) Älskar att läsa sånna! :) T.ex. Kärleken till en häst är aldrig så stor som i den stund man måste skiljas från hästen.

2012-08-07 @ 15:56:29
Postat av: Felicia Allansson

Jag har hittat en massa häst citat! :) Älskar att läsa sånna! :) T.ex. Kärleken till en häst är aldrig så stor som i den stund man måste skiljas från hästen.

2012-08-07 @ 15:56:31
Postat av: lisa

Haha, jaag med! :D Obviously? >.-

Jag har massor på lager som kanske faller dig i smaken också? :]

2012-08-08 @ 01:42:51
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Sara

"sikta mot månen. Når du inte fram, hamnar du bland stjärnorna"

2012-08-08 @ 16:14:01
URL: http://Www.vickelbyponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0