Chuck igår

Glömde skriva igår, hade annat för mig. 
Men igår gick han ett lugnt skritt och travpass för att förhindra massa träningsverk. Så skrittade fram på en grusväg och på asfalten, vi har en jättebra grusväg som går ut på asfaltsvägen och sen tillbaka igen till paddocken som jag alltid skrittar fram och av på nu. Superbra för senorna!
Gick in i paddocken och travade lite, inte så höga krav utan mest att han skulle slappna av och gå undan min skänkel. Så efter 10 minuters trav skrittade jag tillbaka igen. 
Hade tänkt att han skulle vila idag men han ska vila på torsdag så han får gå idag istället!
MÅSTE även komma ihåg att fota stallet och lägga upp här, det har jag ju lovat - om jag kommer ihåg gör jag det idag.
det är synd att bilderna på honom inte utstrålar hans personlighet och hans söthet.. IRL är han så söt att man bara vill äta upp honom, seriöst ask my friends!

Kommentarer
Postat av: Felicia Allansson

Jag tycker att han är super söt på alla foton men om det är sant det du säger så är han duper söt alltså! ^^ Det är samma med Lådden...

2012-07-24 @ 12:45:18
Postat av: Johanna

Alla värk som gör ont stavas med Ä och alla andra verk stavas med E :)

Svar: haha gutt, men det är sommarlov förfän, ;) haha
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-07-24 @ 17:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0