Bloggideér till tusen

(Detta iblägget skulle publiceras för ex antal timmar sedan men blogg.se dampar så blev nu)

Just nu har jag verkligen hur mycket ideér som helst, varje gång jag sätter mig vid datorn vill jag bara blogga blogga blogga! Såhär peppad har jag inte varit på länge, och vad tror ni jag inte har? TID.
Min tid bara springer iväg just nu, jag vet att det är sommarlov, men shit tiden finns verkligen inte.
Men jag försöker så gott jag kan att klämma in bloggen, så ni borde älska mig! Haha, tolka mig rätt.

Och tror ni inte jag blir tusen gånger mer peppad när jag ser detta? Jag tror inte ni förstår hur mycket det påverkar och hur otroligt glad jag blir. Speciellt när det är av personer som sällan skriver sådant. 
T.ex vissa bloggläsare skriver varje dag till mig och hundra andra att jag är bäst, då blir man glad, men när det är någon som skriver det och VERKLIGEN menar det så blir man helt.. finner inget ord.. lycklig?

Idag har jag faktiskt BADAT, hör och häpna.. Caroline Bågfeldt har badat! Eller okej, jag doppade mig. Det var tydligen 22 grader i vattnet men det kändes som typ 4? Om jag minns rätt var sista gången jag badade sommaren 2010 så det kanske var dags nu. Nu har vi gäster, sen ska jag väll åka och rida ikväll någon gång.. runt 22 kanske?
gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0