Lite svar!

Här kommer lite svar på några kommentarer!

Sara:
rider du aldrig ut? :)
Jo, eller både ja och nej. På sommaren försöker jag rida ut så mycket som det går, men det vi har är en slinga i skogen, vill man komma längre måste man rida i bland husen och det är lixom ganska centralt så ja.. nu på vintern rider jag inte ut nej, eftersom vi bara har en hård grusslinga i skogen som sagt. Hade vi haft en äng eller liknande hade jag ridit ut, men nu håller jag till i ridhuset :)

Matilda:
Hade du inte kunnat berätta hur du tycker Sockan är att rida? Skulle vara kul att veta från någon annans perspektiv än Saras! Tack för en toppenblogg! :)
Jo, eller kan säga lite snabbt hur jag tycker. Första gången jag red henne tyckte jag hon var enkel, men då var jag nöjd när hon gick och böjde på nacken. haha. Hon är svårare än man tror och behöver verkligen rida mycket med sitsen. Hon vill gärna "fuska" alltså gå fint men inte jobba så mycket. Men sen när man kommer åt henne är hon himla rolig. Hon kan bli lite stark vilket jag inte tycker syns när man står och kollar.. Jag tycker hon passar till vem som helst, en bra ponny för dom allra duktigaste men tror även hon skulle passa bra till en som vill lära sig rida lite mer. Har aldrig hoppat henne så mer kan jag inte säga :)

Isabell:
Söt häst, vad är det för ras? och hur gammal är han? Åh, din häst är så fiiiin!<3
Tack! Han står skriven som Pinto, vilket dels är en ras och dels inte. Så egentligen är han väl okänt, alltså tysk ridponny har vi satt honom som, även förra ägaren gjorde det! Han ä 8 år i juni(?). Tack igen! :)

Kommentarer
Postat av: majja

sv: haha, aahh! Han är awesome! :D

2012-01-27 @ 16:10:42
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0