Chuck idag!

Har ju inte varit hemma på 3 dagar nu så sammanlagt med idag har han vilat 5 dagar. Vi var ju även inne på ATG med honom idag och för er som visste det och var nyfikna/oroliga över hur det gått. Så kan jag meddela att han var 100% frisk. Vilket kändes superskönt. Dock tyckte veterinären att han skulle gå lite lugnt nu i några dagar ifall det var någon liten sträcking. Så han ska skrittas två dagar, skrittas & travas i 2 dagar och sen blir det som vanligt igen!

Dock nu när jag skulle gå in till honom och bara byta täcke så var han varm och svullen i båda fram benen..? Tror inte det var något allvarligt, kan ha varit av hans skydd som han har i hagen. Så inna jag åkte kletade jag på lite kylgele och från och med nu får han gå utan skydd i hagen.
Hoppas på att det är bättre imorgon!

Men blev verkligen lättad att han inte var halt i alla fall! Nu blir det checka tävlingar igen! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Måste bara säga att jag älskar din häst! Så himla charmig, SNYGG och hoppar som en gud!

2012-02-29 @ 20:57:44
Postat av: Madde Andersson

Vad är det för jacka du har ? Ser jättemysig ut och den är jättesnygg hehe :D

2012-03-01 @ 09:18:35
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0