Sova sova hela dagen

Godmorgon folket! Har läst igenom lite inlägg jag skrev igår och det är stavfel lite här och där, men jag var så fruktansvärt trött. Inlägget imorse var även tidsinställt så jag bloggade inte då. Däremot gick jag upp vid halv 7 och åkte till stallet och fixade åt hästarna. Sen när jag kom hem runt 09.00 så la jag mig och sov igen tills nu.
Nu ska jag åka till stallet och fixa lite, Chuck ska skrittas och lite saker ska packas upp. Han fick förövrigt gå ut i sin hage igen med sina kompisar och det var han nog glad för, ingen drama eller så men glad var han nog i alla fall!

I eftermiddag/kväll ska jag tillbringa min tid med en av dom underbaraste personerna på jorden. Hon ska flytta på onsdag till malmö(?) eller i alla fall i närheten tror jag och då kommer det bli ruskigt svårt för oss att träffas så blir lixom en liten goodbye dag! 

Det bästa idag var i alla fall att jag fick sova tills nu! Så mer uppdateringen under dagen. Och till alla som kommenterat på filmen, TACK TACK TACK jag blir såå glad! :')
jag och majja - gammaaaaal bild!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du till samma läger nästa år igen? Tipsar du lägret? Tacksam för svar i inlägg :D kram

Svar: http://baraacarro.blogg.se/2012/august/utvardering-aw.html#commentJag vet inte om jag ska dit nästa år :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-12 @ 17:10:19
Postat av: Emelie

Har du några tävlingar inplanerade den närmaste tiden? Nu när ni är så duktiga längtar jag efter att få se er på banorna igen! :D

2012-08-12 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0