New in

Idag har schemat varit fullspäckat, först när jag vaknade åkte vi in till stan och köpte en massor av nödvändiga saker innan jag åker ner till skåne. Efter det åkte vi över till öland igen och bara en kvart efter att jag kommit hem kom farmor och åt med oss. Efter det åkte jag till stallet och tog hand om C och när jag kom hem har jag smörjt massor av saker och även packat lite smått. Ändra fram till halv 11 ungefär. 

Här kommer i alla fall det vi köpte:
Krafft b vitamin, Dressyrspö, stübben läderfett, sadeltvål + hållare, stigläder,2 st svapmar, flexbandage, 10-pack svampar, bomull, 2 st "band", tejp, handskar.

Till mig:
Body lotion, plåster, skumgummi till tårna (xp), deodorant

BH x2, sport bh

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: ah precis, torsdagar kl 6 varannan vecka, så vi blir träningsbundisar då ;)

2012-08-03 @ 23:25:33
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Sara Carlsson

sv: ah precis, torsdagar kl 6 varannan vecka, så vi blir träningsbundisar då ;)

2012-08-03 @ 23:25:45
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Sofie

Hej har länge letat efter de där ridhandskarna, så jag undrar var du köpt dem? :)

2012-08-04 @ 11:46:08
Postat av: Sofie

Hej har länge letat efter de där ridhandskarna, så jag undrar var du köpt dem? :)

Svar: Jag köper mina på granngården :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-04 @ 11:46:08
Postat av: mikaela

vilken storlek har du på stigläder?

Svar: i vanliga fall har jag 135 cm men i dessa hade jag 70 cm dock var dom lite långa så måste göra några hål ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-04 @ 13:22:15
Postat av: cajsa

Hej, är stuben putsmedlet bra??:)

Svar: Det är bara fett som jag har och jag gillar det. Det blir lite kladdig men om man låter det torka över natten är det torrt och fint sen :)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-05 @ 08:21:30
URL: http://cajsadanielsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0