Kvällsprat

Och här har jag suttit i flera veckor och försökt komma på något intressant ämne att skriva djupare inlägg om. Och allt som behövdes var lite pain in the ass så kom det upp i huvudet direkt. Vet ni att just nu har jag så mycket tankar i huvudet att jag skulle kunna skriva en hel bok, eller nej föresten 5 böcker. Men jag vet själv hur tråkigt jag tycker det är att sitta och läsa mils långa inlägg. Även om inehållet kanske verkligen är intressant så är det ibland lite svårt för mig att ta mig i kragen och faktiskt LÄSA. Just nu vill jag bara skriva, skriva, skriva och skriva, jag älskar verkligen att skriva. Men om jag skulle skriva allting skulle ni nog dö av tråkighet.

Detta inlägget är tillräckligt långt nog för att kunna publiceras så ska fatta mig kort, jag sitter här ute på altanen och kollar på solnedgågen samtidigt som jag försöker strukturera upp hur alla mina inlägg ska publiceras när jag är på AW. Och vilka av gästbloggarna jag ska välja, det är så många som skickat in så vi får se vilka det blir. 
Men nästa vecka kan ni förbereda er på rolig update, så mycket inlägg på G.

gullig bild.. men jag bjuder

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe gulliga bild. Jag vet inte om du vet om detta men om man söker på fjortis och något mer på google(kommer inte ihåg vad just nu) så kommer det upp massa bilder på dig? Hahah

Svar: haha gud.. jadu ;)
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-01 @ 20:57:38
Postat av: Stina B

Jag blir iaf inte uttråkad av dina texter för dem är grymma!

2012-08-01 @ 22:47:11
URL: http://sstinabjorklund.devote.se
Postat av: Daniela

Var har du köpt ditt tvådelade pannband? :)

2012-08-02 @ 00:07:29
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Emelie

kan man fortfarande skicka in gästbloggning? :)

Svar: None
carolinebagfeldt.blogg.se

2012-08-02 @ 13:36:04
URL: http://lindblad.blogg.se
Postat av: Felicia Allansson

Du är jätte söt :D

2012-08-02 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0