I bilen

Har åkt ett bra tag nu, nästan 2 timmar så är en bit kvar. Hade vi åkt ifrån kalmar hade vi kunnat äka nästan en timme senare men nu åkte vi ju från borgholm/köpingsvik på öland så blev tidigare.
Skönt att ha en genomsnäll ponny som gillar att åka transport, kommer ihåg när jag tävlade med en ponny på ridskolan som var svårlastad och stod inte stilla en sekund.
I alla fall kan jag meddela att jag är så sjukt taggad, its crazy! Dock hade det inte varit fel med ett camp b/a, nu åker jag på B och det är för ryttare på LC/LB nivå och A är för LA/MSV.. kanske hade varit roligt att ta en utmaning med camp A men hade ju inte varit superkul om de var jättehög press.

Jaja, ska åka vidare nu, uppdaterar mer när vi kommer fram! :*
foto: http://almasfoton.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Nora

Ha det jättekul på lägret! :D

2012-08-05 @ 15:06:37
URL: http://norarolandsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0