Fullt upp, nu powernap

Shit, har verkligen varit igång sedan klockan 9 imorse, jag tror inte jag har pausat någon gång. Allting har gått i ett lixom. Hela förmiddagen fram till kvart i 3 har jag bara packat, försökt packa på bästa sätt och valt bort massor av onödiga saker, strukturerat osv.. Vid 3 var jag i stallet och fixade ponnyn lite, vid kvart i 4 red jag. Var klar ca halv 5 med ridningen så blev en snabbis. Efter det har jag fixat och donat massor i stallet, smört sadel, sadelgjord och träns, tvättat benskydd, tvättat ponnyn (som förövrigt blev sinnessjukt ren), klippt man, svans, skägg, hovskägg, kronrand och öron. Smörjt in alla hovar med torsklevetran och även mungipor osv med helosan. Fixat mat och rensat ut det sista ur sadelkammaren.

Kom hem för 15 minuter sedan och kom på att jag inte ätit mer än en macka till frukost.. Så pappa hade fixat lite snabbkäk till mig. Dom andra skulle ut och äta på resturang men mormor, morfar, moster + hennes man, mammas kusin och hennes man, min bror och säkert någon mer. Jag skulle följt med men insåg snabbt att jag aldrig skulle hinna.
Just nu skriver jag nog i rekordfart på tangentbordet så om någon ord blir fel får ni ha överseende på det. Men jag är stressad..

Ska gå och fixa iordning allting nu, packa det sista, städa rummet, packa ner ALLTING som är mitt i andra väskor som mamma tar med hem och sist men inte minst ska jag duscha, raka benen, noppa ögonbrynen och gud vet vad innan det är sängtime.

Återkommer senare ikväll lovers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin <3

2012-08-04 @ 21:16:49
Postat av: Elin

Ha så roligt!:D

2012-08-04 @ 22:01:07
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet inte om du läser denhär, men om inte, gör det!

http://bieb.blogg.se/

SÅÅÅÅ bra!

2012-08-04 @ 22:13:36
URL: http://malinangelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0