Förmiddagen

Vi blir väckta vid 07.30 varje dag och igår gick vi inte och la oss förens typ 1 så jag var sjukt trött. Frukost på schemat och efter det ut och springa. Ni som känner mig vet hur min kondis är, klarar inte av att springa.mer än typ 10 meter sen dör jag. Men gick halva, med lite olika tjejer. Alla här på lägret är så jäkla goa, lätta att umgås med och ja, urgoa! 
Kommer inte vilja åka hem sen, en vecka är för lite ju. Vet inte vad mer jag ska säga, snart är det lunch och efter det blir det uteritt. Vi ska iväg och träna kondition, intervall och bakträning m.m och även bada med hästarna. Det är dock väldigt kallat så är lite osäker på den biten. 

Men ska vara lite social nu, så vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0