Funderar på att sova?

Suttit uppe allt för länge, har prov imorgon som jag kanske borde vara pigg när jag skriver. Jag och mina päron har bråkat lite ikväll, jag har varit nära på att tacka ja till att gå på Lady Gagas konsert i Stockholm med Linn, men det sket sig pga mina föräldrar och sen efter det har jag fixat lite med en designbeställning. Är typ klar nu, bara en sak som ska in imorgon sen är den klar.
Jag är galet trött i alla fall, så nu tar jag natt och försöker att bli på bättre humör tills imorgon!
image description

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

hellu! Du fastnade bara på en bild i onsdags och den är en felstegsbild.. men kan skicka den ändå om du vill? ;)

2012-04-20 @ 01:01:28
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Siri

Kan du inte skriva vilka bloggar du läser och vilka bloggar du läser ibland? :)

2012-04-20 @ 15:35:56
URL: http://sirieinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0