Bloggar jag läser ibland

Här kommer en lista på bloggarna jag läser ibland, några/någon dag i veckan.

Elisabeth Ågren & Andrea Olsson
Lisa är en tjej jag ser upp till mycket. Hon rider i mina ögon perfekt och gör någonting som får den där lilla perfekta klicken mellan sig själv och varje häst. Hon har ett speciellt band med hästar och ger inte upp. Vilket hon verkligen visar efter Ragges skada. Andreas inlägg läste jag mest när hon hade dumle. Duktig tjej men har inte "lärt känna" så bra genom bloggen tyvärr :(

Jennifer Ekberg
Vet inte heller varför jag läser hennes blogg. Innan bloggade hon tillsammans med Allis och det var så jag började läsa bloggen och har väll helt enkelt hängt med bara. Roligt tjej som jag har haft lite kontakt med. Verkligen helgo!

Majja Holgersson Bergdahl
Behöver jag ens säga nått? Hon är min bästavän och jag måste ju veta vad hon gör om dagarna? Hon uppdaterar inte så ofta, och därför kikar jag bara in ibland! ;)

Linn Ingvarsson och Ingrid Skoog
Antar att jag läser för att alla andra gör. Tycker båda tjejerna är mogna och bloggar på ett bra sätt och så rider som superbra. Har jättefina hästar och ja, jag gillar det dom gör!

Rosanna Zimdahl
Ännu en blogg jag läser mest för att. Dock älskar jag hennes ponny Nocke. Hans galopp, hans sätt att hoppa och hela hans utstrålning får mig att vilja läsa hennes blogg. Tycker även tjejen är driven och målmedveten! Jag gillar det hon gör och hur hon gör det.

Estrid Jonsson
Hon har en svartskäck, rider grymt och ja allt detdär. Störtskän mogen tjej.

Heidi Björk
Har nog aldrig fattat varför jag läser bloggen, tycker Heidi verkar vara en person i min smak. Kan verkligen föreställa mig hur hon är som person! Gillar att hon inte är som alla andra, hon rider ridskolehäst och visar det på ett bra sett! Grym tjej.

Melinda Eriksson
Ingen aning om varför jag läser den, bara är så. haha

Johanna Ågren och Stina Olofsson
Nystartad blogg som jag tycker verkar vara driven på ett nytänkande och roligt sätt.

Elin ljunggren och Isabelle Knutsson
Läser bloggen mest då jag pratat lite med Elin både på internet och IRL. Tycker hon är en bra driven tjej som rider super och har en fin ponny. Läser inte isabelles inlägg.

Linn Olsson
Bara för att alla andra gör det

Nellie Berntsson
Samma som över

Sen läser jag såklart alla mina läsare bloggar. Det trodde ni inte va? Alla som kommenterar min blogg går jag ALLTID in på, läser oftast ganska många inlägg eller i alla fall kollar på bilderna. En tjej som jag tror jag kollar in på varje dag pga att hon är en trogen läsare är Natalie. Grymt tjej!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Nämen oj, det hade jag inte förväntat mig att få läsa. Men "tack" eller vad man säger. Dock finns det ju en anledning varför jag läser din blogg dagligen! :D

2012-04-20 @ 23:26:49
URL: http://nataliehakkila.blogg.se/
Postat av: Elin

Läser också de flesta av bloggarna du läser!:) Och typ 50 till, haha XD

2012-04-21 @ 13:25:50
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Elin

Nämen vad snäll du är Carro! :) Kramis!

2012-04-21 @ 16:57:31
URL: http://elevating.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj viken kort bogglitsta, min är nog flera mil lång..

2012-04-22 @ 16:46:47
URL: http://thirtyeight.blogg.se/
Postat av: melinda eriksson

haha hohohoh läser din med <3

2012-04-23 @ 10:21:56
URL: http://melindaeriksson.blogg.se/
Postat av: heidi

häärligt!!

läser din blogg också (som du kanske märkt) :D

2012-04-23 @ 23:57:39
URL: http://rathed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0