Vill ha!

Vet ni vad jag har gått och blivit tokkär i?
3-delat svarowskipannband.

Eller inte svarowski men bling bling. Innan älskade jag dom vanliga pannbanden och när jag fick syn på det 2 delade blev jag ännu mer galen i det. Och sen när det 3-delade kom så tog det stopp. Det var alldeles för mycket.
Men men tiden som gått har jag helt ändrat åsikt. 
Nu står detta med på önskelistan till julafton.
Vet dock inte om jag vill ha svart eller silver, silver syns nog mest på Chucken, men svart, hade inte det varit läskigt snyggt också?


Denna bilden fick mig att fastna:

Finns att köpa för 499:- här!
Vad tycker ni? Snyggt/fult?

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag är en sucker för blingade pannband, tycker det är skitsnyggt :D Har oxå sett dom där som är två och tredelade och hur snygga är dom inte? :D

2012-05-19 @ 18:29:12
URL: http://jeayl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0