Tränare!

Jag fick en liten kommentar av en tjej som heter Sara. Ingen blogg eller liknande och jag tror att fler kan ha samma åsikt så jag tänkte skriva lite här om det.

Som vissa vet så har jag haft Chuck i 2 veckor och 2 dagar idag. Och under den tiden har jag haft en sadel & ridit i den 4 gånger.  Resten har jag fått rida barbacka och sen har han fått ett sår på benet plus att det blivit svullet så jag har inte riktigt vågat rida.
Nu är han i alla fall på g igen och vi ska börja komma i form. Och allt denna frågan då handlade om var ju att jag borde träna för tränare för att kunna få oss att prestera till 100%.
Och det är såklart att jag kommer ta hjälp av tränare, men som ni kan läsa i den tjocka texten så har det kommit saker ivägen.

Men om ingenting står ivägen nu så kommer jag att ha honom på min ridlektion på onsdag. (Dressyr) Och på tisdag nästa vecka har vi planerat in träning för Mia (hoppning).
Etfer det kommer vi försöka få träningarna att rulla på så bra som möjligt, och hitta någon jag trivs med.

Så ni kan vara lugna, jag ska ta hjälp :D


Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

Mia är superbra om du menar Mia Persson. Hon har hjälpt mig med både Rebell och Chaboukie och nu Flex. Tror det kan bli kanonbra för jag tror att det är en riktigt bra ponny du har köpt!

2011-09-26 @ 10:51:04
URL: http://johannagrant.se
Postat av: Sara Carlsson

Mats är den roligaste att rida för som finns typ :D ett hett tips är att prova honom! Du kommer inte bli besviken kan jag säga iallafall

2011-09-26 @ 11:50:05
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0