Hästarna today

På södra ridningen hade jag Rhona. Och det gick väl inte särskilt bra. I och för sig red vi i ca 20 minuter bara för att visa på vilken nivå vi låg. Så dom kan dela upp oss i så jämna grupper som möjligt. 

Chuck fick en skrittrunda i skogen. Nu har jag kanppt ridit så seriöst i några dagar så jag tyckte att vi lika görna kunde skritta lite. Så jag la på ett fleecetäcke och skrittade ut i skogen, 2- 3 vändor. Sammanlagt ca 30 minuter. Ingen märkvärdigt.

Shaggy var en aning segare än han brukar. Och jag var lite trött så gav upp himla lätt. Men när jag verkligen ansträngde mig så var han fin. Orkar inte skriva mer x) haha. Shaggy får stå för bilden som Sara fotat ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: visst det kan jag göra :) ska bara ladda in dom i datorn först!

2011-09-14 @ 21:26:28
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0