Carro & Chuck

Jag som många veter heter Caroline Bågfeldt och detta är en av sådär 50 st presentationer jag skriver. Det har ju blivit endel med åren. Jag är i alla fall 15 år, går på södra skolan som ligger i Kalmar. Jag tillbringar mina dagar i skolan, hemma och såklart i stallet.

Jag har ridit sedan jag var 7 år och har nu en egen ponny vid namn Chuck. Chuck är en valack på 148 cm och 7 år, han är import från tyskland. 
Chuck har med tidigare ägare gått upp till LA och har en enorm kapacitet i hoppningen, han älskar att hoppa och är alltid en bra bit över hinderna. Ett himla tryck i honom!
Jag har haft honom i snart 2 veckor och är påväg framåt, målen är satta och nu ska vi bara börja klättra. 

Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva. Om ni undrar något får ni mer än gärna fråga!


Kommentarer
Postat av: Estrid

Skriv ett inlägg om dina mål! Både kortsiktiga och långsiktiga!:D

2011-09-22 @ 21:11:00
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Läs gärna min blogg ;) jag läser din varje dag:) skulle va kul om du ville kommentera vad du tkr om min häst:) /Mathilda

Nattstad.se/teamfagereke bor i Oskarshamn

2011-09-25 @ 16:49:55
URL: http://Nattstad.se/teamfagereke
Postat av: Ingela

Är Chuck importerad av Charlotte på Östragården?

2011-11-06 @ 23:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0