Bloggsugen

Jag har blivit så himla bloggsugen nu när bloggen har blivit liter snyggare. Är så himla kul att gå in och kolla på den. Eller vad tycker ni? Är den snygg, ful eller bara helt okej/sådär?
Jag gillar den. Annars kanske jag inte skulle haft det så, eller?
Idag går jag i alla fall i skolan till 10 i 3 tror jag, eller 20 i. Ah what ever?

Efter skolan sticker jag direkt till hööks för att köpa en sak. Kan även snart visa vad jag köpte när jag va där med mamma, för det har jag ju inte visat^^
Sen måste jag till stallet för att låna ut ett schabrak och hömta ett pannband för att sedan skynda hem igen byta om och åka iväg ut till smedby. För min syssling(?) och hennes pappa har fyllt år, eller Pär(pappan) fyller år idag och lilla My fyllde 1 för några veckor sedan så vi ska fira dom. Och efter det ska jag och mamma hämta transporten, åka till stallet och fylla på spån och fixa lite och sedan åka hem och sova. 
Späckad dag. 
Jag vet inte hur mycket jag hinner uppdatera, men lite i alla fall hoppas jag. Ska även utse en gästbloggare som förhoppningsvis hinner komma upp tills imorgon :)

Men så länge, ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0