Önskelista

Jul börjar närma sig, inte många som tycker men det tycker jag :D
Jag gillar julen, den mysiga stämningen, man har raggsockar på sig hela dagarna, bakar pepparkakor och slår in julklappar. Och så bara måste man rida i snön om man har möjlighet till det. Förra vintern tror jag det va så red jag min kompis häst väldigr mycket då hon va i thailand i 3 veckor. Hade honom i princip hela tiden då och det var över jul. Det stallet där hon har honom finns det massor av ängar som blir fyllda med snö på vintern. Ni borde bara veta känslan att rejsa där över i full galopp tillsammans med en kompis i typ 70 cm snö.. MYYYYYYYYYYYYYS! Även bra träning för hästarna, i rätt mängd!

Men det va inte det jag skulle säga, utan jag tänkte fråga om mina underbara läsare har börjat skriva önskelistor ännu?
Jag började nog i somras skulle jag tro x) haha. Listan är lång må ni tro.
Tänkte rabbla upp lite av den..

√ Röd JW Kavaj
√ Sprenger bow balance
√ Röda, vita & bruna lindor
√ Magplatta
√ Transportskydd

Ja ni, detta är ungefär en fjärdedel av hela listan ;) haha!

Är det något riktigt speciellt ni önskar er i jul, eller är ni som min kära bror och önskar sig EN sak.. pengar!?


Kommentarer
Postat av: Liza

ååh jag längtar verkligen till julen :D började också skriva min önskelista för flera månader sen och den blir längre och längre för varje dag...^^

2011-11-08 @ 11:30:28
URL: http://lizaspawnies.blogspot.com
Postat av: johanna

Önskar mig massor grejer till hästarna, främst ett nytt glen gordon set! :)

2011-11-08 @ 14:03:47
URL: http://johannag.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Kan du inte göra som ett collage med exakt allt du önskar dig? ;)



Just nu önskar jag mig en brun långärmad (till en av mina outfits) och sedan så önskar jag mig pengar :D Sparar till ett par stövlar ;)

2011-11-12 @ 14:35:49
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0