RÄTT GISSAT!

Ingen skrev exakt rätt svar, men ingen kan ju veta EXAKT, eller? :P
Den första som gissade rätt som hade blogg var Minette! Kolla hennes blogg :D

Jag måste också tillägga att DET ÄR INTE 100% SÄKERT ÄN!
Men vi ska troligtvis iväg och provrida dessa två ponnyer. Och varför vi ska bort i så månda dagar?

Det är för att en ligger ungefär vid göteborg och en lite närmare oslo. Och min pappa bor ju i oslo. Så planen är att åka dit och provrdia och sedan åka till pappa. Och om jag gillar någon av dom så ska vi kanske kolla på den igen på hemvägen :)

Alltså ingenting är säkert än. Vi måste kolla med tid och sånt också, om allt klaffar!

Kommentarer
Postat av: NellieB

Tack Carro. Du e så snäll. Roligt att läsa din långa kommentar <3

Ja som varit med vet att d är många saker d tittar på innan dom väljer ut en deltagare. Dom tittar på hur man e som person, hur man pratar, gör sig i intervju, problemet..om d går att lösa, att vi som är där passar ihop, att d ska va en mix av personer och åldrar å så. Hälften av dom som söker hörde jag hade lastningsproblem. Så klart dom tar m d igen. Tråkigt att du inte kom me..för jag tkr d har varit sjukt roligt att träna för alla dessa. D hade du säkert med. Som du säger så tar dom nog inte me ett för stort problem som dom inte hinner lösa. Men ja tror dom tittar mycke oxå på att d ska inte finnas en risk för att nån ska skada sig. Jag sökte inte för lastningproblem egentligen. Lastningen va bara en liten del i mitt problem men ganska viktigt att lösa direkt. Du såg på castingen. Stella e så lekfull å ibland inte koncentrerar sig på uppgiften elr mej. D va lixom en tidfråga innan hon skada nån. Hon gjorde så oxå innan när ja skulle hämta henne i hagen, när vi skulle lasta å när Thonna e på framridningen. Hon vill lixom inte gå ifrån sin flock + att hon leker elr busar som typ två unghästar gör. Nu e d löst vid lastningen och hagen. D e viktigt eftersom ja oftast hämtar henne själv i hagen efter skolan. Sen kommer mina föräldrar och då börjar jag rida. Tobbe sa att d var viktigt att en person skall kunna lasta henne om nåt skulle hända å man behöver åka till vetrinär. Inte 3 personer å longeringslina. Men fortfarande har vi problem när vi åker m två ponnisar å Thonna är på banan elr framridning. Då står hon å bara skriar å gör som hon gjorde på castingen. Men jag har fått verktygen elr va man säger för att arbeta bort detta. Mne d kommer säkert ta en tid.



Hoppas du finner nån fin ponny på provridningen =D



Kramar

2011-07-19 @ 19:33:50
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: Malin

jätte fin blogg och en riktigt söt ponny :D

vad heter den? :D

2011-07-19 @ 20:39:36
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag vill önska dig en bra start på en ny vecka! :)

2011-07-19 @ 21:50:35
URL: http://matildas.blogg.se/
Postat av: Elsa :)

Så fin blogg du har, gillar verkligen dina bilder :)

Kolla in på min blogg och lämna gärna en kommentar!



Kram på dig!

2011-07-19 @ 22:19:56
URL: http://sessanselsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0