Chancy 18 juli

Jag ändrade om lite i schemat. Dressyren fick bli idag istället och konditionsträningen blir imorgon :)
Moa red alltså idag. I början klagade hon hela tiden på att dom inte kom överens. Och även om det såg fint ut emellanåt så var dom nog en aning mot varandra ;)
Så jag sa till henne att länga tyglarna lite och trava på mer framåt och då släppte det. 
Efter det såg det jättefint ut. Och likaså som jag gjorde första gången jag red henne så skrattade hon när hon skulle galoppera. ;)
Söt ponny asso!
Aja. Jag kan inte skriva mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Jakob Ahlquist

Min har 44 virus :( Virusskyddet fungerade i typ en dag sen stog det att jag var tvungen att installera om, jävla cp.. Så nu får den vara helt virusig :D

I love min dator men fläkten suger :( Buhu..

Hoppas på det ;)

2011-07-18 @ 22:08:35
URL: http://collbaz.blogg.se/
Postat av: Ebba Eriksson

Super helgen :) En Lb ska simon gå och annie LB och LA och Eros LA och MSV :) Tack och detsamma, tyckte jag läste att du skulle dit! :D pusss!

2011-07-18 @ 23:44:03
URL: http://eebbaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0