Hööksrundan

Jag och mamma åkte som sagt till hööks för att köpa ett träns och jag hade även snöat in mig på en brun grimma som han kudne få nu när jags nart ska byta till vintertäcke. Hans vintertäcke är brunt så då kunde han få den fina grimman. Den kostar 49 kr på rea på hemsidan, kollade även lagersaldo i kalmar och där stod det att dom kostade 49 men sen när jag kom till butiken kostade den 99 så då sket jag i det. Det är ju inget han egentligen behöver. Dessutom fanns tränset inte inne i svart så jag lämnade butiken tomhänt. Dock så satte jag upp mig på kö på tränset så nästa gång det kommer in så har jag förtur :D mohaha. Dock är det först i januari.. men det är skitsamma! 

Det är i alla fall alltid kul att kolla på saker, mamma tänkte köpa ett par ridbyxor som sedan inte passade så även hon kom hem tomhänt.

Och påtal om hööks, igår kom mamma hem med en fleece till mig därifrån. Inte världens snyggaste passform, men den var skön så varför inte?  ;)


Nu tänker jag i alla fall inte köpa något onödigt förens februari. Sparar till göteborg nu :D wiho!

Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

vilka dagar ska du till göteborg? :D

2011-12-03 @ 17:25:47
Postat av: Anonym

Julklappsutlottningar på bloggen nästan varje dag! Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar på bloggen så är du med i utlottningen. Missa inte dagens utottning: http://stockholmsjenna.se/2011/december/julklappsutlottning-2.html

2011-12-03 @ 17:26:41
Postat av: Anonym

vilket träns är det?

2011-12-03 @ 17:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0