Nu har jag börjat spara..

Till två saker!
När jag har köpt dom sakerna ska jag börja spara och samla pengar till GBGHS.

I alla fall, först ska jag köpa den überfina kavajen från JW.
Och sen ska jag köpa ett träns till den nya blivande pollen. Det är alllt jag vet än ;)
Sen ska jag spara till GBGHS. Om vi köper en häst där vi får med ett hyfsat fint träns så ska jag nog inte köpa något, annars ska jag leta reda på ett fint ett :D

KAVAJEN ASSO. GALET FIN

När jag ändå är här, kan meddela min dag. Sov tills nu. Ska upp och äta frukost och lite så, sen tillbringar jag dagen hemma för att städa mitt rum, tömma gaderoben, städa bilden osv. Ska även tänka ut vad jag behöver för nya kläder så vi kan shoppa lite. Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Cassi

Grymt snygg är den vill me spara till den men det blir lite roligt om båda har CO-hjälm och blå tretorn ;) <3

2011-08-14 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0