Luggen 2 augusti

Idag hoppade jag alltså. Jag hade inga övningar eller lydnad. utan jag hoppade för att lixom få henne att verkligen suga tag i hinderna som hon alltid gjort innan.
Jag red fram ganksa länge för att verkligen snurra igång henne innan. Sen skrittade jag ens tund på långa tyglar innan jag började hoppa.
Det stod lite hinder framme så tog dom. Och först hoppade jag en sax på typ 20 cm och sen lite efter (som på en åtta) så kom jag på ett räcka på typ 40 cm och då stannade hon 2 meter framför. 
Då visste jag att det bara var trams. Så jag la till spöt på rumoan direkt, hon skulle veta att jag bestämde.
Och resten av passet gick som en dans på rosor. I slutet klippte vi 1.15 utan problem. Då vart jag glad!
Hon hoppade som hon alltid gjort innan. Åh vad lycklig jag är.

Mamma fotade, dock hade jag ställt in fel i början och sen sa hon till mig och då greade jag lite, men ändå blev det inte bra x) Så fick jag fixa en gång till och då hoppade jag typ bara 4 språng till x) men dom bilderna kan ni få.
Och hon tar lite tidigt, men det är första gången mamma ens håller i kameran och hon är inte teknisk så klaga inte :D

såhär blev alla andra bilder, och kan säga att denna var en av dom bra av dom. ^^ haha
haha - jätteeeeemage ^^
på dom två understa ligger bommen på 1.15
Haha, stolt "matte" som precis tagit höjdrekord x) haha

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, chancy har blivit superfin med dig! :)

2011-08-02 @ 23:30:39
URL: http://lisamathilda.devote.se
Postat av: Johanna

Fina nu är :)

2011-08-03 @ 05:07:08
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0