♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Oj herregud. Asso jag vet inte om jag ska räkna med alla dagiskillar eller om det börjar först när man kom upp i tonåren, men jag tror jag vet vilken min största FÖRSTA kärlen var.
Jag gick i ettan och var jättekär i en kille i min klass, han och jag blev tillsammans. Jag kommer inte ihåg hur, men det var väll på nått sätt. Varje dag pussade vi varandra hejdå innan vi gick hem och jag hade alltid med mig en frukt till honom på morgonen. Vi brukade sitta tillsammans i soffan när vi hade tyst läsning och vi gjorde typ allt tillsammans. Vi var tillsammans i 4 år. Så i fyran tog det slut. Men innan det ja herregud.
Vi skrev kärleksbrev till varandra, gav varandre presenter, skickade lappar i klassrummet där det stod: ska vi hångla bakom skolan osv.. haha. Asso herregud. 
Men jag kommer ihåg att jag var riktigt kär. Kommer även ihåg att jag var kär i honom länge efter att vi gjort slut. Kommer ihåg att vi gjort väldigt mycket tillsammans efter det, han avr mitt första strul, han är en av dom som jag gått längst med, han är min bästavän. Han är min "bror". Jag vet att jag än idag har känslor för honom. Och att jag alltid haft. Vi har varit tillsammans en gång efter det där långa förhållandet och jag berättar ALLT för honom.. Eller jag gjorde då vi nu inte har så mycket kontakt.
Douglas.
Inga bilder idag inte :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

whaaat, den där meningen får du nog ändra om lite? "Han är min bror" ;)

2011-08-10 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0