Hemma igen och trött som ett as!

Hemma från mormor och morfar nu.
Hoppade Rhona idag på hoppkursen och det gick sådär. Kunde absolut gått bättre. Men får väll hoppas på att det går bättre imorgon ;) Ska uppdatera lite mer nu ikväll och förbereda inför imorgon med massa inlägg :) Tycker jag lyckats ganska bra med mitt bloggmaraton än så länge ?:) Dock har jag lite dåligt med bilder.. Imorgon eller på fredag ska nog jag och mamma till hööks, jag ska köpa schabrak, stövlar & svarta ridbyxor :) Snart ska jag skriva önskelista med till julafton. Och så måste jag spara ihop lite pengar till stockholm :D Det är snart! :D
Nej ska försöka hoppa in i duschen och spela & uppdatera :D:D
SNÖÖÖ :D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för stövlar ska du köpa ? :)

2010-11-03 @ 22:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0