kväll hos fanny med lydia & edona!

direkt efter middagen tog jag mig ut ur huset ... jag drog till fanny för att bada med edona & lydia & fanny då:)
och efter en stunds badande fottade vi lite :D sen när edona hade gått gick vi in och kollade på film!
grymt bra faktiskt.. fasst det tycker jag nästan om alla filmer jag kollar på xp
för tillfället kommer jag inte ihåg vad den hette x)
men den handlade om 2 killar som typ stöter på tjejer genom att åka på ett cheerleadingläger.. ja x)
men när jag kommer på vad den heter lägger jag upp en trailer på den ;D
promise!
gud kolla mitt hår x)
på tal om hår så har jag bestämt mig att jag ska sluta klippa upp det och bara spara det :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0