jag vet inte om jag hinner blogga imon..

men så ni vet så åker jag till köpenhamn imorgon tidigt.. så jag kommer inte kunna svara på sms då.. och hela veckan framåt typ. sen sover vi i köpenhamn en natt och sen åker vi jättetidigt på morgonen till svalbard..
det är inte alls så långt ifrån nordpolen... mamma sa igår att det bara var typ två kilometer x)
haha så vi säger nordpolen xd
haha ;)
men jag kanske kan blogga imon på kvällen om som har internet på hotellet ;)
jag tar ju med mig datorn :D vilket betyder att jag tar emot beställning på designer ;D
sen är vi där tills torsdag :) sen kommer vi hem mitt i natten från torsdag till fredag så alla måste vara vakna då och smsa med mig :D:D så vet ni lite ;)
<3
ska sova nu!
gjorde precis en videoblogg.. kom på att saken man laddar över det från mobilen till datan med ligger där nere och jag vägrar gå ner så ni får det imon ^^
bjuder på en bild sålänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0