ebba rimsäter ღ

ebba ville att jag skulle skriva om henne meeeeeedd x)
så ja... she is funnyyyy :D
vi ahn känt varande sen vi va ganska små eller typ när vi gick i 2an kankse.. fasst innan va vi aldrig.. började va när jag gick i 5 tror jag ;) sen va vi asmkt ett tag och sen tog det stopp.. hmm.. har gått lite fram och tillbaka men nu är det bra.. så vi ska vara meeera :D eftersom vi bor typ 100 meter ifrån varande x)
vi är rätt olika faktiskt men ändå kul.. T.EX
hon gillar att fiska-det gör inte jag
hon gillar ormar som kan döda henne-det gör inte jag
hon älskar slemmiga cepebarn-det gör inte jag
hon brukar pussa alla grodor som finns-det gör inte jag
bara lite av det om finns ^^
men hon e rolig endå :D
ska se om jag hittar ngn bild på oss :)
hittade inte den jag ville ha -.-' ville ha en när vi hoppar på studsmattan & är GLADA.. denna bilden är så ledsam typ x)
och gammal mobilbild ;)

Kommentarer
Postat av: ebbaaa

jag gillar inte pussa på alla grodor jag ser

jag gillar inte slemmiga cpbarn

jag gillar inte ormar

jag gillar inte att fiska

:(

2010-07-27 @ 14:12:14
Postat av: ebbaaa

du är inte snel :( du får skiva om nu xd mohahahaahahhahaahahahhahahhaahahahahahahahahahahah :D:D:D:D<3

2010-07-27 @ 14:13:29
Postat av: ebaaaa

du är inte snel :(

2010-07-27 @ 15:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0