myssssigt

asso, jag har tyckt att snön har varit äcklig jobbig och kall, men idag fick jag reda på att det kan vara riktigt roligt.
men bara om man själv GÖR det roligt.
så imorgon ska jag till stallet. och jag ska ta med mig. KLÄDER=termosar^^, jacka,flis,tjocktröja,tröja,linne,ridbyxor,strumpor och mysiga skor :D
sen ska jag ta med
pulka & skridskor :D och pengar till varm choklad:D
för imorgon ska jag thea Viktoria & kanske Annie åka till dammarna och åka skridskor och dra varandra i pulkorna :D
och fan va kul det är.
så våga vara dig själv, slösa inte bort tiden med sminkning och fjortissnack . HA KUL FÖRFAN :D
suck on that bitches
puss

Kommentarer
Postat av: moa

bra carro helt rätt:D<33

2010-01-04 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0