heeeej, gissa vem jag är? CARRRROOOO:D:D

har ni skanat mig, saklart inte, iaf är jagi tüp munchen ;) i tüskland, imon flüger vi hem. sü smsa NU s jaghar lite att svarar pü när jag sätter pü mobilen ;D;D
asso alla kommentarer jag har fatt svarar jag pa imon när jag e hemma. har inge  koll pa denna datan sa far bli en annan dag :)
det har verkligen sugt där. men jaja. jag har sa mücket att säga. när vi letatde efter hard rock nüss sa kom en kille fram till andreas och fragade vart han köpt sina skor. andreas svararde sverige och han blev skitbesviken. xd och pa mc sitter det en tjej och tigger pengar när man varit pa toan xd det finns sa mkt att säga men masta dra nu :)

enda bilden jag kunde lägga upp nu. och
TACK FRIDAAAA & EMMÜ FÖR ATT NI BLOGGAT AT MIG, NI ÄGER :D:D
maste kolla ca 200 bdber och massa bloggar coh jag är sur & glad :D:D

pusshejleverpastej :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0