Emmy gästbloggar!

Hej!
Nu kommer jag och frida tror jag att gästblogga när carro är i tråkiga österrike! Jag menar serri österrike hon ska vara här på sportlovet med mig i stallet! Fast då skulle ju inte jag ha fått rida Rhona!? Det är ju kul att jag får rida rhona fast samtidigt så är det tråkigt att carro är borta... JÄVLAR vilken lustig film jag såg nyss alla bara bråkade och slog varanda!? Vilken onödig film och den är svensk visst den hade säkert varit bra om den var amerikansk för dom kan ju göra dom så himla bra! Ni måste se ''flirting with forty'' jag såg det i torsdag den ägde! Han vad heter han ja han som var huvudperson tillsammans med tjejen va så jävla snygg och jag grät i nästan hela filmen den var så fin så jag vet inte vad! Jag har ju tyvärr ingen bild på mig nu eftersom jag sitter vid en annan dator än min egen så det får väll bli någon bild carro har laggt ut puss Emmy. Taskig som jag är så länkar jag mig själv fast jag finns ju men på hennes länkar med!

http://www.eeemmiy.blogg.se

SÅKLART SÅ HADE HON INGEN BILD FÖRUTOM COLLAGE OCH HEADERS!

Puss iallafall Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0