Till Sara!

1.Först laddar du hem uTorrent
sen tror jag att jag klickade på den översta ;) eftersom att den i mitten kostar pengar så ta INTE den. och den understa är bara språk, så ta den översta. om du har mac så trycker du på mac fliken :)
sen när du har den här ;
så kan du börja ladda hem och det gör du genom att gå in HÄR
du söker på filmens namn och finns den klickar du på den sen trycker du på ladda ner
längst ner till höger under pizzan står det information om filmen, och vilken textning det är på:)
när du tryckt på ladda ner hoppas jag att du fattar resten, kommer det upp ett pop upp fönster- (DET SKA GÖRA DET) så tryck bara ok :) ja du lär dig sen när den e klar ät det bara att kolla :D
hoppas du är nöjd ;D

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

tack tack tack ;D

haha<3

2010-08-11 @ 22:27:35
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: ebba

ska man ta den som du har ringat in på den första bilden lr ska man ta den översta som inte är inringad? :p jag är trög..

svara på min blogg :D<3

2010-08-12 @ 13:03:58
URL: http://ebbbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0