HELVETE!

mitt rum ser ut som ett helvete.
jag orkar inte vänta längre.
jag glömde bort att jag inte kunde va med sanna imon -.- fuck
imon kommer va min jobbigaste dag ever.
först ska jag gå upp tidigt och rensa heelaa gaderoben. sen ska jag städa hela rummet sen ska jag på stan med mami och köpa kläder !  sen ska jag hinna till stallet.. eftersom det är ett måste i mitt liv. dagligen sen ska jag rida monty ^^
det är nog det.. hoppas inte sanna blir arg på mig bara :( får hoppas på det bästa!
fasst efter jag har duschat kan jag ju städa lite :D jag kan städa hela natten så kan jag hinna med stan länge med mammiii så blir det mycke kläder, sen ska jag nog åka och rida monty så slipper jag stressa.
åh FÖRLÅT sanna :(:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0