jag är hemma från en bra/dålig dag i stallet ;P

en riktigt lång dag i stallet , jag fcik sluta lite tidigare för att dixie skulle åka ;(
så jag åkte direkt till stallet gick direkt till dixie och jag höll tårarna borta i 1 minut max ;o
usch fyfan va hemskt det var.  :'( som tur fick jag vara mkt ensam med henne .
sen när dom kom ville inte dixie åka så hon slet sig :o dom fick tag på henne efter ett tag och tog en kedja
då gick hon i frivilligt.
sen började jag verkligen storlipa igen, då kom deras mamma fram och kramade om mig och sa att
jag fick komma och hälsa på när jag ville och att jag skulle få bilder på henne och dom fick mitt nummer och så,
och det tröstade lite. men när hon sa allt kunde jag knappt svara för jag grät så mkt. sen kom tina och sa att jag skulle få massa bilder på henne och så och jag ska verkligen hälsa på så ofta jag får <3
åh jag gråter -.-
iaf sen så åkte jag och anna till mig och till netto sen började vi grilla:) sen fick jag rida saras söta hästapolle soccan :D
och JA jag fick rida med hennes gröna stigbyglar ;) sen var det bara att dra hem;P
riktigt jobbig men ändå bra dag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0