åhhh... ska man bli sjuk NU?

ibland vetjag nt om mitt emmunförsvar verkligen är så bra som dt sägs xd , asso jag har nt vatt sjuk på typ 3 år ? jag e seriös. jag är verkligen aldrig sjuk. och nu helt plötsligt känner jag mej hängig, trött, har ont i kroppen och speciellt i magen. jag är aldrig hungrig. jag som alltid brukar äta. fyfan . jag vill nt vara sjuk nu! för mitt höstlov då ; måndag: hoppning på putte, för malin :). tisdag: clinic för nybörjarvuxna på ngn :). onsdag: typ ngn rolig överraskning :). torsdag: privatlektion på rhona för linda:D och hoppclinic på milan :). fredag: inget planerat, kanske ska åka skridskor. :) . lördag:spökrunda. söndag:vetinte :) och egentligen skulle jag hunnit med växjö oxå och sen övernattning med imk oxå, så jag vill nt li sjuk, men jag ska vila hela helgen, så nu ska jag kolla på tv och bara mysa :) hadt bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0