paatetiskt -_-

helvete . säger:
*bryr du dig inte om mej ?
*hejdå !
* jag skiter i henne , jag ville ha dej men absolut inte längre hejdå , du kan komma til dej när du ångra dej emn jag kommer bara skratta och inte göra ett skit !
*mej *
*med dina ord , du vill ju bara vara arg på ngn och du väljer mig skriver till mej och ä'r så jävla cool framför datan och mobilen men du vågar ju int ens prata i tele , oj hur ska det gå för dig när vi möts ngn gång
*åhh , hejdå hoppas du kommer ha ett fett bra 2010 utan mej ! hejdå kommer inte sakna dej !
*kom tilbaka om di vill men hejdå
*ha ett bra 2010 med majja din vän :D
*hej
*då
*hejdå
*hejdå , nu går jag och smäller för mitt sugiga år
helvete . säger:
*bryr du dig inte om mej ?
*hejdå !
* jag skiter i henne , jag ville ha dej men absolut inte längre hejdå , du kan komma til dej när du ångra dej emn jag kommer bara skratta och inte göra ett skit !
*mej *
*med dina ord , du vill ju bara vara arg på ngn och du väljer mig skriver till mej och ä'r så jävla cool framför datan och mobilen men du vågar ju int ens prata i tele , oj hur ska det gå för dig när vi möts ngn gång
*åhh , hejdå hoppas du kommer ha ett fett bra 2010 utan mej ! hejdå kommer inte sakna dej !
*kom tilbaka om di vill men hejdå
*ha ett bra 2010 med majja din vän :D
*hej
*då
*hejdå
*hejdå , nu går jag och smäller för mitt sugiga år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0