du är det bästa jag har...

hej hjärtat jag börjar med att säga tack.
du är mitt ljus över dagen, du är mitt lugn varje natt, du är min livsglädje,
du är min medicin, du är min & jag är din, du är hela mitt fucking liv.
du är en ängel ena halvan av min kropp, du är den bästa vännen som jag någonsin kunnat fått.
du är den jag alltid önskat att jag har haft, du är min styrka att överleva, du ger mig inre kraft.
du är majja och jag är bara carro, att jag någonsin skulle få dig var något jag inte trodde på.
hoppas att du känner som jag, att vara vänner va bra men att vara din är underbart.
om du bara är en dröm låt mig sova då, för jag tror det är det bästa för oss båda två.
om jag skulle dö är du rosen på min kista, skulle hålla den vid liv skulle aldrig låta den vissna.
du är det bästa jag har, lämna mig inte snälla stanna kvar.
du finns när jag behöver dig. älskling kom och lägg dig här intill bredvid mig.
att jag aldrig lämnar dig ja det är någonting jag svär på.
man ska aldrig säga aldrig, men jag kommer stanna med dig.
och om du skulle falla så lovar jag att jag bär dig.
jag skulle aldrig någonsin släppa taget, för jag skulle bära dig tills dagen kommer, den dagen jag dör.
även om jag bryter fötterna så bär jag dig fram, för om tänker efter så är vänskapen kall.
jag ber om ursäkt om du tycker att jag hackar på dig ibland.
jag lovar dig mitt hjärta står i massa lågor i brand.och det är lågorna som brinner för det jag ger.
du tror du vet vad jag känner men jag känner så mycket mer.
du kanske tror jag bara ljuger men jag lovar det är sant.
utan dig bredvid mig bby så tappar jag min balans. du är glöden som brinner du allt som jag ber om.
och våra dagar ska bli till sanning och jag längtar tills jag får uppleva dom.
du är det bästa jag har, lämna mig inte. snälla stanna kvar, du finns när jag behöver dig.
älskling kom och lägg dig här intill bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: Madicken

Det är en spruta ;)

2009-12-31 @ 00:46:03
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0